Audi

reddevil

Bericht door reddevil »

Zo, 4 jaar de tijd gaat snel. Dit jaar nog niet van kunnen genieten van het open dak. Zal waarschijnlijk ook wel de rest van het jaar zijn.
123909 km. Hadden er 3000 meer kunnen zijn maar de laatste 4 weken maar 120 km gereden. De volgende jaren gaan er geen 30K per jaar meer bijkomen. Dochter studeert af en dan vallen de wekelijkse tripjes naar Antwerpen weg.
Op 120 000 km de 4 banden laten vervangen, voor de rest was er niks speciaals, hier en daar een piepje maar met smeren was dat opgelost.
Morgen ook eens proberen het stof eraf te spoelen, dan blinkt hij nog eens terug.

Hier had ik geluk, net voor de deur 123456 km^^

Afbeelding
Veel te weinig tijd voor mijn projecten of heb ik er soms te veel?
vdbeke

Bericht door vdbeke »

haha mooi. goh tijd vliegt. het leek wel gisteren toen je die sterrenhemel aan het maken was voor je dochter.
reddevil

Bericht door reddevil »

En die sterrenhemel staat binnenkort werkloos toe te kijken.Nog een paar maanden en ze studeert af. En dan gaat ze samenwonen. Wie weet binnen een paar jaar voor de kleinkinderen een nieuwe. De tijd gaat heel snel.
Mandy

Bericht door Mandy »

Ik hou ook van Audi, momenteel ben ik getoverd door de RS7R https://images.app.goo.gl/skvbLQGmnYCq4x5N7
reddevil

Bericht door reddevil »

140180km, maar dik 16000 km afgelopen jaar. Is effe wennen zo weinig in de auto zitten. Dakje kon dit jaar al vroeg open maar dat was van korte duur. Hopelijk gaat het de komende weken beter weer worden. Vorige week, remschijven, remblokken en remolie ververst. Dat piepen en kraken werd erger, veel erger met de koude. Dit was vooral bij de voortrein. Ze gaan nu volgende week de stabilisator stangen vervangen. Hopelijk is het dan terug verholpen.
reddevil

Bericht door reddevil »

Zoals ik ook bij vdbeke aangaf heeft de auto ook laatst maandag zijn onderhoud gehad voor 150000km. Voor de rest niks speciaals. Voortrein kraakt niet meer, dus hij klinkt niet meer als een oudje dat rechtstaat. Ook 2 voorste banden vervangen. Waren nog niet helemaal op, maar heb geen winterbanden. Dan heb je in de winter toch graag iets meer profieldiepte. Kwam gisteren al goed van pas toen ik van de zee terug kwam. Lekker op het linkse vak en gassen maar (120 km/h was al wel op het randje, zo nat en diepe plassen).
reddevil

Re: Audi

Bericht door reddevil »

We zitten al weer wat verder met de kilometers. 225000 km. Nog wat banden en remblokjes versleten.
Verder met vervangen van distributie riem ook de waterpomp vervangen. Pech gehad met 10 K later de krukaskering stuk.
Heb onderhoudscontract dus maakte niet veel uit.
Volgende is remvloeistof en dan kan hij weer een tijdje verder.
reddevil

Re:

Bericht door reddevil »

vdbeke schreef: 14 april 2020, 18:39 haha mooi.

goh tijd vliegt. het leek wel gisteren toen je die sterrenhemel aan het maken was voor je dochter.
En nu heeft ze haar eigen huis, tijd gaat heel snel.
Plaats reactie