Om mijn LED trapverlichting controllers te testen, heb ik een stevige 12V voeding nodig. Hiervoor gebruik ik een SP-320-12 van meanwell. Deze heeft echter schroefverbindingen wat het niet erg makkelijk maakt op een labtafel en heeft geen uitlezing van de stroom. Om dit op te lossen heb ik de voeding in een behuizing gebouwd met een meter erbij voor de stroom en spanning.
Meer info / foto's: [url]https://www.elektronicastynus.be/2020/05/10/12v-25a-voeding/[/url]
Mooi gemaakt!
Ik las dat je die metertjes bij AliExpress hebt besteld.
Ik bestelde vroeger alles bij EOO maar nu die er eruit ligt zoek ik iets anders. Werkt bestellen bij Ali ook zo vlot en wat zijn de wachtijden daar?
Ik bestel er regelmatig, je moet goed opletten wat je koopt, want regelmatig zit er ook rommel bij. En met een beetje pech mag je btw aan de postbode betalen. De btw op zich is het probleem niet, maar de 15€ die de post voor de inklaring aanrekent doet hem de das om. Wat de wachttijden betreft: Soms is het er op een week, soms ben je 3 maanden aan het wachten.
Voor gewoon elektronica onderdelen zou ik eerder reichelt aanraden.
In België is tot 21 of 22€ Douane vrij. Nu met corona zit ik bij 15 bestellingen met levertijd + 2 maanden.
Nog maar 1 keer kosten moeten betalen aan bpost voor 460 pakketjes.
Ik bestel letterlijk alles op aliExpress :-)