Computer??
Ik ben zelf ook een iphone gebruiker, en ik moet zeggen dat dit prachtige GSM's zijn. En wat er hierboven aangehaald wat van muziek die niet kan afgespeeld worden en zo verder... ALLEMAAL NONSENS! :p
Ik heb mijn iphone ondertussen al een jaar. Nog nooit problemen mee gehad, ik kan er gelijk wel liedje opzetten van gelijk wel medium en hij speelt het allemaal af. Misschien ??n minpuntje... hij speelt geen wma. waardoor geripte cd's inderdaad niet direct kunnen geladen worden. Maar itunes steld mij altijd voor om de muziek te converteren. En dan is hij klaar om afgespeeld te worden.
En een speciale software om muziek op de ipod of iphone te zetten... het is een droom om met itunes muziek en dergelijke met mijn computer te synchoniseren! En het maakt bovendien ook altijd een backup van je instellen en gegevens zodat je nooit alles kunt kwijtspelen.
Zeg me nu nog eens dat dit geen handig programma is?
Trouwens om nog even door te gaan op de prestaties... een mac is nu ??nmaal veel stabieler dan een windows computer. Heb het zelf al genoeg ervaren... ik werk veel op een mac en ik heb nog nooit een hapering of vast lopende software gehad. Bij windows daarin tegen... Al moet ik wel zeggen dat het met windows 7 heel erg verbeterd is. Maar toch, het verschil is nog steeds merkbaar.
Maar zoals reeds aangehaald het draait allemaal om populariteit! (h)
-
MitchTheChief
-
MitchTheChief