Lift

In dit subforum kan je al je elektronica gerelateerde projecten showen.
Stynus
Site Admin
Contacteer:

Bericht door Stynus »

Ziet er goed uit! Kan je die decals met een gewone inktjet printer printen?
reddevil

Bericht door reddevil »

Ja, maar dit is wel met een laser printer gedaan. Dan heb je minder last dat de inkt gaat vervagen omdat je die dingen in water moet leggen om los te maken van het papier. Bij een inject zul je ze eerst moeten vernissen om dat probleem op te lossen. Hier kan je ze eventueel kopen, maar opgepast het is een heel geprul en een vaste hand heb je wel nodig. Sommige teksten heb ik een keer of 3 moeten herdoen omdat er wel iets mis ging. http://www.modelbrouwers.nl/shop/catalog/-c-66_67.html
Veel te weinig tijd voor mijn projecten of heb ik er soms te veel?
Pyro-Brad

Bericht door Pyro-Brad »

Boh :O Maar het resultaat mag er zeker weer zijn! Het krijgt zo toch echt een professionele uitstraling. Mooi gedaan
nu nog het nubke van schematheek :p
CowBeast

Bericht door CowBeast »

Het ziet er inderdaad strak uit. Ik heb er net ook ??n en ander over opgezocht. En ik kwam snel tot de conclusie dat het wel enige tijd in beslag neemt om zoiets voor elkaar te krijgen... Hoe heb jij dat ervaren?
reddevil

Bericht door reddevil »

Dat klopt, het is niet iets dat je vlug moet doen. Ik zat even vast hoe ik hier de tekst zou maken en kwam met de modelbouw op dit idee, maar het is niet de bedoeling dat ik nu dit altijd ga gebruiken. Binnenkort volgen nog andere vormen van frontplaten met speciale drukknoppen. Zal nog wel even duren, ben nog volop aan het experimenteren.
CowBeast

Bericht door CowBeast »

Via zeefdruk kan het ook heb ik al eens begrepen, maar dat is ook vrij abstract. Ik ben benieuwd naar de andere methodes. Ik ga binnen kort een reeks toestellen maken en ik wil dan ook wat tekst en tekeningen op de behuizing zetten. alleen weet ik nog niet hoe!
reddevil

Bericht door reddevil »

Dit wordt ook veel gebruikt, [url]http://nl.wikipedia.org/wiki/Tampondruk [/url] , maar om dat zelf te doen is wel moeilijk.
reddevil

Bericht door reddevil »

Met het opruimen van de kelder maar eens even een filmpje gemaakt. De drukknoppen zijn nog altijd niet af, staat redelijk van onderen van de to - do - list. [youtube]-gaZJAR1xRk[/youtube] [youtube]Z9XgBWo5JQg[/youtube]
vdbeke

Bericht door vdbeke »

"kelder opruimen" lijkt me eerder slopen :p leuk gemaakt, is dat gewoon touw waarmee je dat platform omhoog trekt? welk hoogteverschil overbrug je hiermee, lijkt me niet superhoog.
foefelken

Bericht door foefelken »

Welke relais gebruik je ? (Merk, type) Ik heb ook zoiets gemaakt ; op een bepaald moment bleef het relais voor opwaartse beweging "plakken" ; vandaar men vraag.
Plaats reactie