Laptop HP
Bedankt leip11 voor deze http://h10032.www1.hp.com/ctg/Manual/c01311536.pdf
wat ik ondervonden heb als ik een andere monitor heb aangesloten en ik start op kan ik in de Bios geraken
maar op het andere scherm zijn er door heel het scherm gekleurde Verticale lijnen , dan ben ik in Save mode gegaan en dat ging dan kon ik helemaal in de veiligheid mode werken , nadien heb ik de defecte laptop terug
opgestart en die was nog altijd defect , ik heb toen de Laptop terug afgezet en de andere kabel van de andere monitor terug aan gesloten maar de fout bleef en ongeveer een uur later was alles terug normaal , dat is Zondag geweest en nu start ik terug en het is de zelfde fout.Raar maar Waar.
Gr
Ik heb nu de Laptop terug opgestart en het is nog altijd het zelfde.
Wat ik nu gedaan heb een externe aangesloten en de defecte terug opgestart , op de externe is na een tijdje op de monitor te zien in Vista opstarten en dat heb ik dan gedaan , en dan ging Windows in opstart dan ging hij terug uit en aan op den duur heb ik F8 gedaan in save mode en dan waren er weer die gekleurde vert lijnen , en +- een uur later is het beeld terug normaal , en ook bij het testen met vriesspray geen reactie .
Ik heb ook problemen gehad met men het beeld van men laptop. Ga zeker de grafische kaart na. Want als je bv de laptop veel op je schoot zet dan zuig je geen 'frisse' lucht meer aan want je kleding en het stof ervan voorkomen dit. Resultaat was bij mij dat de videokaart werkte zolang ze koel stond, maar eenmaal de laptop een kwartiertje ? 30min aanstond het beeld helemaal uitviel. Grafische kaart kapot. Probeer dus zeker met die vriesspray goed!
Maffer dan hier kan je ze niet vinden ... || www.zatar.be