
hij werkt erg fijn maar hij geeft gebundeld licht.
nu wil ik een nieuwe maken die de licht meer verspreid
nu zit ik te denken om alles in deze
etap noodverlichting te maken maar weet nu niet of ik weer voor losse 5mm led's moet gaan of voorde 3W vermogen led.
ik weet ook niet hoe ik de koeling moet gaan doen voor de verlichting want ik heb gemerkt dat mijn eerste lamp best wel heet kan woorden.
heeft iemand eventueel nog een andere idee voor een lamp behuizing.
met vriendelijke groet, michel