Het grote Domotica en huis automatiserings topic

Alles wat nog wel met elektronca te maken heeft maar niet in de andere categori?n past kan je hier posten.
reddevil
Berichten: 1287
Lid geworden op: 30 september 2008, 00:00

Bericht door reddevil »

Tot nu bolt het gene wat af is perfect. Kan nog geen foto reeks tonen omdat het nog altijd niet is afgewerkt. Zal wel eens gebeuren(h)
Veel te weinig tijd voor mijn projecten of heb ik er soms te veel?
vdbeke
Berichten: 943
Lid geworden op: 09 november 2008, 00:00

Bericht door vdbeke »

en werkt alles nog naar behoren? Ik was eigenlijk benieuwd naar jullie protocol en eventueel voorbeeldcode hoe het in elkaar zit. Of blijft dit geheim van de smid? Was toch benieuwd hoe jullie sommige dingen hebben aangepakt. Kostenplaatje ed
reddevil
Berichten: 1287
Lid geworden op: 30 september 2008, 00:00

Bericht door reddevil »

Het gene dat af is werkt nog altijd. Maar zo als zo veel dingen beland het in een vergeethoekje. Zal eens aan mijn collega de software vragen, daar heb ik zelf niks van. Kostenplaatje, denk voor een kleine module, de knoppen tussen de 10 - 15? De dimmers tussen de 20 - 25 ?. Ben wel bezig aan iets anders. Daar gebruik ik wel de 6 voudige drukknop van niko met led aanduiding. Binnen paar maanden meer hierover.
Veel te weinig tijd voor mijn projecten of heb ik er soms te veel?
reddevil
Berichten: 1287
Lid geworden op: 30 september 2008, 00:00

Bericht door reddevil »

Rest volgt in de komende weken. [youtube]fWOdPvo3U7g[/youtube]
Veel te weinig tijd voor mijn projecten of heb ik er soms te veel?
vdbeke
Berichten: 943
Lid geworden op: 09 november 2008, 00:00

Bericht door vdbeke »

Dat ziet er heel mooi uit! zelf ledjes achter gebouwd? standaard is oranje en blauw denk ik.
reddevil
Berichten: 1287
Lid geworden op: 30 september 2008, 00:00

Bericht door reddevil »

Heb de originele print eruit gehaald en zelf eentje gemaakt met rgb leds, drukknoppenen en rs485 bus erop. Foto's volgen nog.
Veel te weinig tijd voor mijn projecten of heb ik er soms te veel?
Plaats reactie