om bij het begin te beginnen, ik heb een makita bouwradio gekregen die flink van water schade had en heb hem weer werkend gekregen
maar omdat de water ook de speakers, accuhouder en de geheugen batterij houder flink heb aangetast is het niet meer de moeite waard om hem helemaal op te knappen.
nu wou ik hem in een andere behuizing bouwen, hier voor moest ik de print aanpassen en dat is goed gegaan tot dat ik bij de knoppen aankwam door de water zijn de knopen gaan roesten en werkten niet goed meer en enkele helemaal niet meer dus de knopen eraf gehaald en vervangen voor andere.
zins ik de knopen heb vervangen kan ik mijn radio niet meer bedienen. normaal als je radio aanzet en niet aan de knoppen komt gaat de display verlichting van zelf uit maar in mijn geval blijft de verlichting aan (dus het lijkt er op dat er een knop ingedrukt blijft) nu heb ik mijn nieuwe knopen er weer afgehaald maar ik blijft met de zelfde resultaat.
nu heb ik al een en ander na gemeten op de print maar ik niet achter komen waardoor het komt, dus ik hoop dat jullie me kunnen helpen om dit op te lossen.
hier 2 foto's van de print waar het om gaat.

Gr, Michel