Audi

Flupke

Bericht door Flupke »

Mooi, hopelijk een deftig herstel bedrijf van schade :-) Ga bij u pak vlotter als mijn wagentje en dronken dame.
Flupke

Bericht door Flupke »

Mooi, hopelijk een deftig herstel bedrijf van schade :-) Ga bij u pak vlotter als mijn wagentje en dronken dame.
reddevil

Bericht door reddevil »

Net in de garage geweest en het valt reuze mee. Er zijn geen vitale delen geraakt.
Ze hebben al een deel terug getrokken, maar de hele achterkant gaat er nog uit.
De trekhaak heeft de auto dus gered. Als deze er niet was, was de hele achterkant weg geweest. Je ziet dus goed dat de buis over is, daar is heel wat kracht op gekomen.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Veel te weinig tijd voor mijn projecten of heb ik er soms te veel?
Flupke

Bericht door Flupke »

Brr... hevige slag geweest zo te zien! Weet blij dat je geen moto had :-) ------ [b]Automatische edit 2018-05-16 08:16:45, toevoeging:[/b] Brr... hevige slag geweest zo te zien! Weet blij dat je geen moto had :-)
reddevil

Bericht door reddevil »

Was zeker een hevig slag. Nog altijd lichamelijke problemen met schouder en elleboog.
De auto vordert ook goed. De achterkant is al vervangen en kofferdeksel past ook al goed. Bumper en lichten hebben er ook al op gestaan voor het uitlijnen van alles maar zijn nu terug afgenomen om alles verder te behandelen.

Afbeelding
Flupke

Bericht door Flupke »

Knap werk van die mannen. Iets wat ik niet kan en jaloers op ben! Kan je eens vragen wat je moet doen om het roesten van een 10 jaar oude jumper tegen te gaan (onderkant) :-) Ben onze jumper eens aan het oplappen zodoende hem nog 5 jaar extra kan leven.
Flupke

Bericht door Flupke »

Hopelijk zijn de carrosserie werken beter als hoe ik het doet (Zie foto)
Oh ja, anti roest middel terug gevonden, ik pakte vroeger gewoon ijzermenie en daarover Levis verf als autolak :-) Dus nu ook eens toepassen.

Afbeelding
reddevil

Bericht door reddevil »

Op het werk ook een citroen laten opmaken maar 2 jaar later was hij toch helemaal rot. Als hij eenmaal aan het roesten is, wordt het gevaarlijk. Ziet er toch al niet slecht uit.
Flupke

Bericht door Flupke »

Klopt, roest is het lastigste weg te werken... hier valt het nog te mee, t'is tenslotte geen Mercedes :-)
reddevil

Bericht door reddevil »

Morgen waarschijnlijk klaar:d

Afbeelding
Plaats reactie