Audi

Flupke

Bericht door Flupke »

trekhaak, weg? Hopelijk mag dronken kerel de schade uit zijn eigen zak betalen :-)
vdbeke

Bericht door vdbeke »

Mooi, is als nieuw uit eige tes betalen en rijbewijs afpakken. ma als ik red zijn verhaaltje zo lees, is het hoge pief dus die mannen snuizen er toch onderuit.
reddevil

Bericht door reddevil »

Sinds woensdag terug gekregen. Het heeft allemaal wat langer geduurd om het perfect te krijgen maar het is goed gelukt. Bijna heel de auto is terug in de nieuwe lak gezet om zeker geen kleur verschil te hebben. Vanaf de voorste spatborden hebben ze alles overspoten.

Afbeelding

De trekhaak is er ook terug. Is een afneembare. Moet een luik uit de bumper nemen en daar in de beugel hem in klikken. Was te voren ook zo.
Momenteel , omdat ik omnium heb moet ik maar maximum 370€ betalen als het niet in orde komt met de tegenpartij. De totale rekening kwam bijna tegen de 8000€.
Veel te weinig tijd voor mijn projecten of heb ik er soms te veel?
vdbeke

Bericht door vdbeke »

phoe, duur grap, koop je een nieuwe wagen voor. maar resultaat mag er wel zijn! heel netjes gedaan. als je er niet onder kruipt zou je het ni eens zien dat er iets mee gebeurt is, mooi.
Flupke

Bericht door Flupke »

En heeft de tegenpartij al een aangifte gedaan? Of zit je ook al mee in het spelletje van ja, zolang de schuld niet bewezen is... blablabla==> politie rechtbank. Bij mij eisen ze mijn goedkeuring dat ze de wagen mogen oplappen met een pot mastiek... Tja, schade is dan 1350€, andere zegt 3500€. Als ik meer wil hebben, dan moet ik maar beroep doen... en is hun administratieve molen vertrokken... 8000€, kassa tikt snel aan! Wel knap hersteld zonder potje mastiek. Gelukkig de achterkant, want de voorwielen/voorkant, dan komt soms na een paar jaar de gevolgen van een ongeval naar boven.
reddevil

Bericht door reddevil »

Nog een paar foto's via verzekering binnen gekregen van tijdens de herstelling.

Klein deukje in de deur ook weg gewerkt, moest toch gespoten worden.

Afbeelding

Afbeelding
reddevil

Bericht door reddevil »

En weer prijs. Toen ik stond te wachten om rechts af te slagen heeft er weer eentje in mijn gat gezeten. Morgen maar naar de garage.
gelukkig stond de trekhaak er nog.

Afbeelding
vdbeke

Bericht door vdbeke »

allee nu da's kut, zit ni mee. gelukkig nog ni voorgehad. ma da's de reden voor mij om een vaste trekhaak te hebben, da ik ni alleen zen met stukken. sterkte!
Flupke

Bericht door Flupke »

En hier heeft er iemand begin oktober in mijn zijkant gereden.
Mijn vader reed met mijn wagen op de snelweg op het 2 de vak. Ineens komt iemand van de oprit, zie een vrachtwagen en geeft gas om direct naar het 2de vak te schieten. Enkel mijn wagentje reed in de weg :-)

Gelukkig geen afkeur punt op de keuring :-) Maar die defecte nummerplaat verlichten... een schande, net als dat roetgetal...

Afbeelding
reddevil

Bericht door reddevil »

Die zijkant is ook goed geraakt. Nog een geluk dat hij hem op de baan heeft kunnen houden. Volgende week gaat hij al binnen om te herstellen.
Plaats reactie