Audi
Andere 207 was een 3 deurs, die zag er minder fris uit, Hij kreeg zijn deur niet meer dicht.
Ondertussen eens naar carglass carrosserie geweest waar ze mij vertelde dat de auto te oud is om te maken, 10jaar, EURO 4 diesel met 200.000km... volgens die man waardeloos... Ah boeit me niks, rekening nummer naar de verzekeringen gemaild en nu zien wat ik krijg van de sint :-)
Hopelijk meer als 15€ want ik ga de spiegel er eens met lijm silicone op plakken.
Zo, weer een jaartje ouder. 94100 km tot nu toe. Iets minder gereden dan vorig jaar, dat komt vooral dat hij spijtig genoeg veel in de garage gestaan heeft. 2 maal ongeval en 2 maal op 14 dagen tijd een nieuwe voorruit door steeninslag. Verzekering heeft zijn handen vol gehad aan mij.
Veel te weinig tijd voor mijn projecten of heb ik er soms te veel?
Kleine update van het vluchtmisdrijf:
Hij is voor de rechtbank gekomen. Maar omdat hij 2 jaar voor mijn ongeval nog een ongeval met vluchtmisdrijf en dronkenschap heeft gehad en binnen de 3 jaar niks mocht mispeuteren moet hij nu onderzocht worden of hij nog in staat is om ooit nog met de auto te rijden.
Veel te weinig tijd voor mijn projecten of heb ik er soms te veel?